Saturday, June 20, 2009

HUSAM MULA GELABAH...

KUCHING: Datuk Seri Najib Razak mengingatkan Datuk Husam Musa supaya jangan cuba mengambil kesempatan daripada isu cadangan rundingan membentuk kerajaan perpaduan dengan meminta Umno tidak meletak calon pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai bulan depan.
Perdana Menteri yang juga Presiden Umno berkata, Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan itu adalah orang paling lantang menentang cadangan pembentukan kerajaan perpaduan sejak Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, mencetuskan idea berkenaan.
“Saya tak tahu kenapa dia (Husam) cuba pula nak ambil kesempatan daripada isu kerajaan perpaduan ini, sedangkan dia sendiri sebelum ini jelas menentang kemungkinan kita mewujudkan kerajaan perpaduan itu.
#Nampaknya tindakan itu adalah untuk kepentingan politik sendiri. Bila tewas pada pemilihan pada muktamar Pas baru-baru ni, dia mulalah nak cari publisiti murahan...
Mungkin dia pun takut idea kerajaan Perpaduan itu menjadi kenyataan kerana ramai pemimpin Pas tidak menolak cadangan itu malah memberi ruang kepada pemimpin tertinggi mereka untuk membuat keputusan dan berbincang dengan UMNO.

4 comments:

DukeOfUMNO said...

Hahahha..dia takut tak dapat jawatan menbteri la tuuuuuu...erdogan macam husam dan nizar memang gila kuasa...hehhehhe...

Anonymous said...

seronoknya mengutuk orang esok berjawab la diakhirat kelak tak ingat mati ka hangpa nie? sebelum mati mcm mana nak minta ampun kat depa? hangpa ni akan dilaknat oleh Allah kerana bersifat mengadu domba - satu sifat yang dilaknat oleh Allah.

budak mergong said...

sapa x ingat nak mati......semua org ingat...yang terasa sangat pasai pa???? makan cabai...ka??

maizatulmiza said...

anonymous.... sapa yang mengutuk ni cek??? duke just bagi pandangan dia ja... takdak sapa pun yang mengutuk... jangan dok salah paham pulak... lagi satu, tak sangkut pun dengan bab nak mati... nak mati semua orang ingat... ntah2 hang yang tak ingat mati kot... tu la bila jari telunjuk suka dok tuding kat orang... tak sedaq yang empat lagi dok menghala kat diri sendiri... Subhanallah...