Monday, July 27, 2009

DATUK BASHAH DI FACEBOOK

Ketua UMNO Bahagian Alor Setar Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah telah mempunyai facebook.

ID facebook beliau adalah Dato Bashah Md Hanipah

Kepada ahli-ahli UMNO tak kira di mana, Jemputlah menjenguk facebook berkenaan dan buatlah pautan dengan facebook anda.

12 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
maizatulmiza said...

salam... mintak maaf la no... sebagai manusia rasa berdosa pulak kalau tak tegoq sesama kita.... Allah Taala kurniakan mulut dan segala2 pemberianNya kat manusia macam kita ni bukan untuk mengata kat orang... Kalau Dato' Paduka saudara/i kata macam berok tua... cermin tengok muka kita ni dulu macam apa... kalau macam tu... tak salah kalau kita semua ni dikategorikan sama macam berok jugak la..... Subhanallah... Bertaubatlah wahai saudara ku... Ikut hati akan matilah kita....

DukeOfUMNO said...

Hermmm...perangai PAS memang lagu ni...maklum la...depa ni agama PAS...bukan agama Islam...hehhehe...

Sekurang2nya, kalau Tok Bashah bersabaq, insyaAllah dia akan dapat pahala free...tapi sebaliknya kepada si Anon tu...dia dapat dosa free....tapi tak pa...Anon tu dah di jamin syurga oleh Nik Aziz...dia dah dapat "tiket" VIP ke sorga....muahahahahahha...!!!

Anonymous said...

kami tetap menyokong kepimpinan UMNO Bahagian Alor Setar di bawah YB. Dato' Paduka Ahmad Bashah b. Md Hanipah............

putra dato said...

kami tetap menyokong kepimpinan UMNO Bahagian Alor Setar di bawah YB. Dato' Paduka Ahmad Bashah b. Md Hanipah......... kami tetap menyayangi mu Dato'....

budak mergong said...

Dari Abu Hurairah r.a. bahawasanya Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Sesiapa yang beriman kepada Allah s.w.t. dan hari akhirat, maka hendaklah ia bercakap baik ataupun diam" (Riwayat Al-Bukhari & Muslim)

Dari Abu Hurairah r.a. katanya, Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Orang Mukmin yang paling sempurna imannya ialah mereka yang paling baik akhlaknya..."(Riwayat Al-Bukhari & Muslim)

aktivis said...

itulah hakikat perjuangan dalam politik...selalu dicemuh dan dicerca oleh pihak yang menentang kita....teruskan Dato'...sokongan tak berbelah bagi untuk pimpinan UMNO...Allah disisi orang yang penyabar dan benar...

DukeOfUMNO said...

Uik...lain macam ja bunyi...hehehe...bodek ka? muahahhaha...dak aihhh...melawak jaaa...muahahhahahhah....relax la dato'...tak payah la remove komen Anon tu...Tun M dulu...apa yang puak2 agama PAS tu tak kata? heheh...mahafiraun pun depa penah kata...Pak Lah bela babi pun depa kata...tapi tu la perangai puak agama PAS...memang tak msuk di ajaq...senang cerita...depa tu kurang ajaq....

p/s: jangan marah nooooo...hehehhe..

joe said...

Orang yang menghina seseorang dan mengumpamakan seseorang seperti binatang bererti dia menghina Allah. Orang yang menghina Allah dah tentu sesat jalan. Hang nak ikut ka orang dia?... ku tak mau... 2244

putra dato said...

Keikhlasan kata-kata dan pujian kepada Dato' dan seluruh Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian bukan tandanya bodek,Dato' adalah manusia yang berhati mulia... Marilah kita pakat-pakat membantu dan memberi ideal macam mana kita nak merampas balik Negeri Kedah yang sedang di Pimpin oleh Kerajaan 'Babi'.. Jangan asyik menunding jari kepada Pentadbiran saja... Kami tetap setia dengan UMNO dan berdiri teguh di belakang Dato' Paduka Ahmad Bashah bin Md Hanipah

aktivis said...

duke...bukanyer bodek...bagi semangat..sepatutnya kritikan adalah untuk membina atau memperbetul...bukanyer menghina...I kekadang bagi kauw-kauw gak tapi bab kutuk pimpinan macam tu tak macam rakyat kelas pertama...orang UMNO tak buat macam Nik Aziz...

lidahbercabang said...

hehe.. maksud orang UMNO tak buat mcam nik Aziz tu apa?... Nik Aziz sembahyang orang UMNO tak sembahyang ka, Nik Aziz puasa orang UMNO tak puasa ka?.. aku kurang faham..