Sunday, July 12, 2009

MAJLIS MAKAN DURIAN MERIAH...





TUNJUK BAKAT...Datuk Paduka Ahmad Bashah menunjukkan kebolehannhya untuk membuka buah durian dan buah chempedak dalam majlis makan buah durian di Pusat Khidmat Adun Bakar Bata, Mergong, semalam.

lebih 300 tetamu termasuk Timbalan Ketua Umno Bahagian Alor Setar, Ir Mohamad Guntor Mansor Tobeng, barisan kepimpinan Umno Bahagian, Wanita, Puteri dan Pemuda yang masyarakat setempat hadir untuk memeriahkan majlis berkenaan.

Datuk Paduka Ahmad Bashah berkata, majlis berkenaan diadakan bagi menjalinkan hubungan mesra antara barisan penggerak Umno Bahagian Alor Setar yang banyak berkorban untuk perjuangan Umno.

beliau berkata lebih 700 biji durian dan buah-buahan tempatan lain seperti rambutan, manggis dan chempedak yang dibawa khas dari Baling untuk dihidangkan kepada tetamu yang hadir.

1 comment:

Anonymous said...

Salam 1Malaysia....!!!

Gua bukan nak komen apa2 cuma nak tau le nape gua dan kengkawan x tau pun ada majlis makan2 durian nih, x de dpt jemputan tu yang frust..!

Lain kali kalau tolong le maklum kat gua dan kengkawan, pasal gua tanya kengkawan ramai yang xtau. Kenapa boleh jadi macam ni? Tak kan masa nak buat kerja je gua dan kengkawan di beritahu, masa menjamu selera x bagitau...!! Lu tolong lah bagitau kepada sapa2 yang berkenaan tu...Wassalam..!!Khorp Khun Kharp..!

Sudaratphotin70